درایور پرینتر

افتتاح بزرگترین فروشگاه اپل دنیا در دبی

apple store in dubai

اپل بزرگترین شرکت جهان و برترین شرکت در دنیای تکنولوژی و فناوری – با محصولاتی گرانقیمت و با کیفیت. این شرکت آمریکایی در نقاط مختلف جهان شعبه دارد. اخیرا تصمیم گرفته است که در دبی نیز بزرگترین فروشگاه خود را راه اندازی کند.
در حال حاضر بزرگ‌ترین فروشگاه اپل در “Garden Store” لندن با مساحتی حدود ۳۷۱۶ متر مربع قرار دارد و به‌زودی فروشگاهی با مساحت نزدیک ۴۶۴۵ متر مربع به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اپل در دبی به‌راه می‌افتد. این فروشگاه در مرکز خرید “Mall of the Emirates” قرار دارد.
بکمن، مدیر ارشد بازارهای اروپا و خاورمیانه اپل، در این خصوص این‌گونه گفته است: «ما بیش از ۳۰ سال است اینجا هستم و محصولات خود را عرضه می‌کنیم. بسیار محبوب هستیم و فروشگاه‌های ما هویت ما در جامعه است، امارات متحده عربی به‌شدت نوآور و خلاق است و این برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است.»

بکمن ادامه داد: «در این فروشگاه بیش از ۳۰ ملیت به زبان‌های مختلفی صحبت می‌کنند. ما پرسنل خود را آموزش می‌دهیم و تیم ما در این فروشگاه پیش از این در فروشگاه‌های دیگر چندین سال شاغل بوده‌اند. این فروشگاه یک خرده‌فروشی نیست، و به‌زودی شاهد گرد‌همایی‌ها و رویداد‌های زیادی با حضور توسعه‌دهندگان، کارشناسان، تولیدکنندگان و غیره خواهید بود.»

او اظهار امیدواری کرد که بازدیدکنندگان از دیدن این فروشگاه لذت ببرند.

تیمی که اجزای داخلی این فروشگاه را طراحی کرده است، همان تیمی است که مقر اصلی اپل در کالیفرنیا را طراحی کرده است.

همزمان با افتتاح فروشگاه اپل در دبی، در ابوظبی هم فروشگاه دیگر اپل در مرکز خرید یاس افتتاح می‌شود. این دومین‌بار است که دو فروشگاه اپل همزمان با هم افتتاح می‌شوند، بعد از افتتاح این دو فروشگاه اپل دارای ۴۶۶ فروشگاه در ۱۱ کشور می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *