درایور پرینتر

مشخصات گوشی سامسونگ پریمیوم galaxy S7

Samsung Galaxy S7

سال 2015 برای سامسونگ سالی سرشار از موفقیت بوده. و بدون شک بزرگترین تولید کننده موبایل در جهان است. اما سامسونگ تنها گوشی تولید نمی کند. بکله چاپگر, ماشین های اداری, کالاهای خانگی و وسایل کامپیوتر و لپ تاپ و صدها کالای دیگر نیز تولید می کند. خبرها رسیده حکایت از آن دارد که سامسونگ علاوه بر نسخه معمولی گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) یک نسخه پریمیوم نیز از آن تولید خواهد کرد که به مشخصاتی قدرتمند تر مجهز شده و احتمالا تنها در کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد.
هر چند این خبر به شایعه نزدیک تر است تا به واقعیت. اما آن طور که انشتار شده است. این نسخه از گلکسی اس۷ ، مشخصاتی بالاتر نسبت به پرچم‌دار سامسونگ دارد و از نمایشگری با رزولوشن ۴K و دوربینی با دو لنز بهره می‌برد که ساخت سونی است. قلب تپنده گلکسی اس۷ پریمیوم را نیز نسخه متفاوتی از تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ در دست دارد.
در شایعات گفته شده تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ در گلکسی اس۷ در همه بازارها به‌جز امریکا و چین به کار می‌رود. در این کشورها تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام جایگزین تراشه اگزینوس در پرچم‌دار جدید سامسونگ می‌شود. پردازنده گرافیکی به‌کاررفته در اگزینوس ۸۸۹۰ نیز Mali-T880 با ۱۲ هسته است. در نسخه پریمیوم گلکسی اس۷ نسخه دیگری از تراشه ۸۸۹۰ به کار گرفته شده و پردازنده گرافیکی Mali-T880 آن ۱۴ هسته‌ای است. ARM اعلام کرده که این پردازنده گرافیکی قابلیت تنظیم از ۱ تا ۱۶ هسته را دارد و این ادعاها تخیلی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *