درایور پرینتر

شیائومی از موبایل Redmi Note 3 و تبلت Mi Pad 2 رونمایی کرد.

Xiaomi Redmi Note 3 1

تلفن همراه Redmi Note 3 در مقایسه با نسل قبلی خوداش، با پیشرفت‌هایی همراه بوده که از بین آن‌ها می‌توان به صفحه نمایش بزرگ‌تر، بدنه‌ی فلزی، اضافه شدن سنسور تشخیص اثر انگشت و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

گوشی Redmi Note 3 از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت Full HD و تراشه‌ی Helio X10‌ بهره می‌برد.

این تلفن همراه جدید شیائومی از بدنه‌ی یکپارچه از جنس آلومینیوم بهره می‌برد و لبه‌های آن به شکل خمیده طراحی شده است. گوشی Redmi Note 3 تنها ۸٫۶۵ میلی‌متر ضخامت و ۱۶۴ گرم وزن دارد.

سنسور تشخیص اثر انگشت آن در پشت گوشی قرار گرفته و گفته شده که در کمتر از ۰٫۳ ثانیه اثر انگشت کاربران را تشخیص می‌دهد. از این سنسور تنها برای بازکردن قفل گوشی استفاده خواهد شد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این تلفن همراه هوشمند می‌توان به وجود صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت 1080p و تراشه‌ی مدیاتک Helio X10 اشاره کرد. گوشی Redmi Note 3 در دو مدل راهی بازار خواهد شد. یک مدل دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و برای مدل بعدی از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده است. این گوشی دو سیم‌کارته یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فوکووس خودکار دارد و از شبکه 4G هم پشتیبانی می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، مشخص شده که مدل ۱۶ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۱۴۰ دلار و مدل ۳۲ گیگابایتی آن با قیمت ۱۷۲ دلار راهی بازار خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  • Xiaomi Redmi Note 3 1
  • Xiaomi Redmi Note 3 2
  • Xiaomi Redmi Note 3 3
  • Xiaomi Redmi Note 3 4

شرکت شیائومی در کنار معرفی این گوشی تبلت Mi Pad 2 را هم معرفی کرد. این تبلت در مقایسه با مدل قبلی با بهبودهای سخت‌افزاری مختلفی روبه‌رو شده است. تبلت Mi Pad 2 از یک بدنه‌ی یکپارچه‌ی آلومینیومی تشکیل شده و ضخامت آن ۶٫۹۵ میلی‌متر است و ۳۲۲ گرم وزن دارد.

این تبلت از تراشه‌ی ۶۴ بیتی اینتل مدل Atom X5-Z8500 بهره می‌برد و دو گیگابایت رم روی آن قرار گرفته است. این تبلت از وای-فای با استاندارد 802.11ac و USB Type-C بهره می‌برد.

یک صفحه نمایش ۷٫۹ اینچی با دقت تصویر ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل روی آن قرار گرفته است. دوربین پشتی این محصول هشت مگاپیکسل کیفیت دارد و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی آن دیده می‌شود. یک باتری ۶۱۹۰ میلی‌آمپر ساعتی هم روی این تلفن همراه قرار گرفته است.

تبلت ۷٫۹ اینچی Mi Pad 2 در دو مدل با حافظه داخلی ۱۶ و ۶۴ گیگابایت راهی بازار خواهد شد.

تبلت Mi Pad 2 در رنگ‌های خاکستری و طلایی و در دو مدل با حافظه‌های داخلی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی راهی بازار می‌شود. مدل ۱۶ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۱۵۶ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی آن با قیمت ۲۰۳ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

  • Xiaomi Mi Pad 2 1
  • Xiaomi Mi Pad 2 2
  • Xiaomi Mi Pad 2 3
  • Xiaomi Mi Pad 2 4
  • Xiaomi Mi Pad 2 5

‌‌‌‌‌‌‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *