درایور پرینتر

بررسی قدرت فرکانس وای‌فای با اپلیکیشن WiFi Signal Strength

WiFi Signal Strength

این روزها بسیاری از خانه‌ها به اینترنت دسترسی دارند و مودم‌های وایرلس بخش مهمی از خانه‌ها به‌ حساب می‌آیند. شاید برای بسیاری از شما این دغدغه پیش آمده باشد که مودم وایرلس را در کدام قسمت خانه قرار دهید که قدرت فرکانس‌های آن کم نباشد و بر اثر تداخل با سیگنال سایر دستگاه‌ها، مشکلی در دریافت سیگنال‌های مودم وایرلس پیش نیاید. برای مثال اگر بین شما و مودم دیوار و موانعی باشد، سیگنال‌های ضعیف‌تری از مودم دریافت می‌کنید، و سرعت اینترنت شما پایین می‌آید.

اپلیکیشن “WiFi Signal Strength”، میزان قدرت مودم شما را برای سیگنال‌های ارسالی در جاهای مختلف خانه بررسی می‌کند، و در آخر به شما کمک می‌کند که جایی مناسب را در خانه برای محل قرار دادن مودم انتخاب کنید، جایی که اگر مودم را در آن قسمت قرار دهید، سیگنال‌های قوی‌تری را از مودم دریافت می‌کنید. در واقع این اپلیکیشن سیگنال‌های تولیدی مودم شما را بررسی می‌کند و شما را مطلع می‌کند که در کدام محل برای دریافت سیگنال‌های قوی‌تر مناسب‌تر برای گذاشتن مودم مناسب است.

این اپلیکیشن برای پلتفرم اندروید طراحی شده است و آن را می‌توانید به صورت رایگان از گوگل‌پلی به صورت رایگان دانلود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *