درایور پرینتر

اطلاعات لو رفته گوشی گلکسی S7

Samsung Galaxy S7

سامسونگ آنقدر در سال 2015 موفق عمل کرده بود. که بدون شک برترین تولید کننده موبایل در سال میلادی گذشته بود. آن هم با پرچمدارانی همچون galaxy s6 , s6 edge و همچین گوشی قدرتمند گلکسی نوت 5 ..

حالا کاربران بی صبرانه منتظر پرچمدار جدید این شرکت یعنی گلکسی S7 هستند.

با آنکه کمپانی سامسونگ خبر از پرچمدار جدید خود داده بود. اما  آنقدر در عرضه این گوشی درنگ کرده است که شایعات بر بازار این گوشی حاکم شده است.

با توجه به اطلاعات لو رفته، مدل معمولی گوشی گلکسی S7 از یک صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی بهره می‌برد و برای مدل «اج» (Edge) هم یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی در نظر گرفته شده است. مدل معمولی گلکسی S7 یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و مدل اج هم یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد.

در ادامه‌ی این اطلاعات گفته شده که پرچم‌دار جدید سامسونگ در دو مدل با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود که از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 روی این محصول قرار گرفته است. ۴ گیگابایت رم هم برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده باشد.

همان طور هم که از قبل مشخص شده بود این گوشی در کشورهای چین و آمریکا با تراشه‌ی اسنپ‌ دراگون 820 و در سایر کشورها با تراشه‌ی اگزینوس 8890 عرضه می‌شود.

در ادامه می‌توانید جدول مشخصات لو رفته گوشی گلکسی S7 و مقایسه آن با گوشی گلکسی S6 را مشاهده کنید:

Galaxy S7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *