امروزه با توجه به توسعه و گسترش تجارت کالاهاي رقابتي در سراسر جهان و خصوصاً کشور ما ايران و تأثير آن در اقتصاد کلان کشور و همچنين توجه شرکتهاي توليدي و خدماتي به اهميت ارايه خدمات برتر، ضرورت طراحي و توليد راهکارهاي مکانيزه در رابطه با مديريت گارانتي و خدمات پس از فروش دوچندان شده است. در جوامع پيشرفته سازمانهايي که تا ديروز در فکر جذب و افزايش مشتريان جديد بودند، امروزه به دنبال افزايش سطح رضايتمندي مشتريان هستند.

تأسيس واحد پشتیبانی شرکت نیکروزان غرب با هدف ارايه خدمات متمايز و کسب بيشتر رضايتمندي مشتريان در خدمات پس از فروش شرکت  شکل گرفت و فعاليت اين واحد با روند رو به گسترش آن، در سالهاي بعد به تدريج با هدف خدمات دهي به ساير متقاضيان تداوم يافت. هم اکنون شرکت نیکروزان غرب در جهت تحقق اهداف مشتري مداري خود خدمات پس  را نيز عهده دار گرديده و براي دستيابي به مفهوم واقعي خدمات متمايز به سازماندهي خويش ادامه مي دهد.

شرکت نیکروزان غرب واقع در خيابان سمیه در حال حاضر مسئوليت ارايه خدمات و فروش درخصوص كليه محصولات ماشینهای اداری را به عهده دارد. شرکت نیکروزان غرب خدمات ذيل را براي كليه دستگاههاي فتوكپي چند منظوره پرینترها ، تجهیزات اداری و آموزشی ، کامپیوترها خانگی و قابل حمل  و ديگر محصولات اداری و کامپیوتری را در راستاي تأمين هرچه بيشتر رضايتمندي مشتريان و مصرف كنندگان به عهده دارد:

  •  تأمين و ارايه كليه مواد مصرفي و قطعات يدكي اصلي
  •  ارايه خدمات نصب، راه اندازي و گارانتي
  •  سرويس و تعميرات موردی و یا دوره ای
  •  آموزش و پشتيباني فني  مشتريان
  •  عقد قراردادهاي سرويس و نگهداري