درایور پرینتر

ویندوز۱۰ سال آینده به صورت خودکار به‌روزرسانی می‌شود

windows 10

 ویندوز ۱۰ در میان کاربران بسیار محبوب شده است و اکنون بر روی بیش از ۱۲۰ میلیون دستگاه کامپیوتر- لپ تاپ و موبایل نصب شده است و استفاده می‌شود. خیلی از شرکت ها مثل hp لپ تاپ های خود را با ویندوز 10 روانه بازار کرده اند. تا امیتازی برای محصولات آنها به حساب آید.

در حال حاضر سیستم به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ به صورت اختیاری (Optional Updat) است، و کاربران باید به جستجوی نسخه مناسب در میان نسخه‌های به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ بپردازند و نسخه مناسب را با توجه به سیستم خود دانلود و نصب کنند. این روند در سال ۲۰۱۶ تغییر خواهد کرد، و به یک سیستم به‌روزرسانی پیشنهادی (Recommended Update) تبدیل خواهد شد. در سیستم جدید به‌روزرسانی، ویندوز ۱۰ روی هر سیستم کامپیوتری که به‌روزرسانی‌های خودکار را فعال کرده  است به صورت خودکار دانلود و نصب می‌شود.

البته این عمل به صورت کاملا خودکار نصب نمی‌شود، قبل از نصب به اجازه شما نیاز است. البته اگر شما به‌روزرسانی پیشنهادی را فعال کنید، عمل دانلود به صورت کاملا خودکار صورت می‌گیرد. در آخر مایکروسافت در تلاش برای به‌روزرسانی “Media Creation Toll” است و امکان به‌روزرسانی نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ بیتی در دو نسخه هوم و پرو را در غالب فایل “ISO” در دی‌وی‌دی و بر روی فلش را به کاربران ویندوز ۱۰ می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *