دستاور های شرکت

امروزه با توجه به توسعه و گسترش تجارت کالاهای رقابتی در سراسر جهان و خصوصاً کشور ما ایران و تأثیر آن در اقتصاد کلان کشور و همچنین توجه شرکتهای تولیدی و خدماتی به اهمیت ارایه خدمات برتر، ضرورت طراحی و تولید راهکارهای مکانیزه در رابطه با مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش دوچندان شده است. در جوامع پیشرفته سازمانهایی که تا دیروز در فکر جذب و افزایش مشتریان جدید بودند، امروزه به دنبال افزایش سطح رضایتمندی مشتریان هستند.

تأسیس واحد پشتیبانی شرکت نیکروزان غرب با هدف ارایه خدمات متمایز و کسب بیشتر رضایتمندی مشتریان در خدمات پس از فروش شرکت  شکل گرفت و فعالیت این واحد با روند رو به گسترش آن، در سالهای بعد به تدریج با هدف خدمات دهی به سایر متقاضیان تداوم یافت. هم اکنون شرکت نیکروزان غرب در جهت تحقق اهداف مشتری مداری خود خدمات پس  را نیز عهده دار گردیده و برای دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز به سازماندهی خویش ادامه می دهد.

شرکت  نیکروزان غرب واقع در خیابان سمیه در حال حاضر مسئولیت ارایه خدمات درخصوص کلیه محصولات ماشینهای اداری را به عهده دارد. شرکت نیکروزان غرب خدمات ذیل را برای کلیه دستگاههای فتوکپی چند منظوره (e -STUDIO )، نوت بوک توشیبا،  و دیگر محصولات شرکتهای فوق، در راستای تأمین هرچه بیشتر رضایتمندی مشتریان و مصرفکنندگان به عهده دارد:

  •  تأمین و ارایه کلیه مواد مصرفی و قطعات یدکی اصلی
  •  ارایه خدمات نصب، راه اندازی و گارانتی
  •  سرویس و تعمیرات
  •  آموزش و پشتیبانی فنی  مشتریان
  •  عقد قراردادهای سرویس و نگهداری